Vi er bedst til B2B
Vi er bedst til B2B. Det er faktisk det vi laver hver dag. Løsninger, der giver positiv effekt, goodwill og understreger virksomhedens profil. Vingaver er ikke anderledes end virksomhedens facade, firmabiler, reception osv. Det er et billede på, hvordan dine samarbejdspartnere opfatter din virksomhed. Uanset profil, så kan vi sikkert hjælpe med at give samlet god værdi. Man behøver jo ikke opfinde den dybe tallerken hver gang. Udnyt at vi har mange års erfaring, og kender både de gode løsninger, men også kan hjælpe med at undgå de mange faldgrupper.
Det mener vi om vingaver
Vingaver betyder altid mere for modtager end afsender. Undervurdér aldrig betydningen.
- Formålet med vingaver er at opnå goodwill – ikke reklame. Flasken er ikke en reklamesøjle.
- Logovine har haft sin tid. Formålet med vingaven er ikke at aflevere en reklamesøjle. Selvom du er stolt af din virksomhed, og synes det er sjovt, så sender du de forkerte signaler. Drop det!
- Danskernes interesse for bedre vin er steget kraftigt de sidste 5-10 år.
- Planlæg indkøb af vin som alt andet. Det giver flere muligheder for både emballage og vin, og der er nemmere plads til at være innovativ med løsningerne. Det tager ikke ekstra tid, men giver helt sikkert større værdi.
- Vær innovativ. 3 flasker rødvin kan snildt erstattes af f.eks. 1 magnum hvidvin.
- Giv vin, du selv har smagt og kan stå inde for.
- Giv vin som er drikkemoden nu.
- Hvis din virksomhed sælger kvalitet, så skal du signalere det samme med din vingave.
- Selvom modtageren ikke er specielt interesseret i vin, kan de fleste godt smage om vinen er god.
- Vin med saft og kraft rammer bedst. Du rammer ikke 100%, så lev med, at et par stykker, synes vinen er for kraftig. Din hitrate bliver bedre.
- Hav 2-3 forskellige gavetyper på lager. Hvis nogen skal have større opmærksomhed end andre, så lad ikke antallet af flasker bestemme, men kvaliteten.